Kan jeg se hele udvalget af løsninger inden fotograferingen?
For at holde det overskueligt ser du i forudbestillingen et begrænset udvalg af vores pakker. Du kan nemlig i webshoppen sammensætte din bestilling med det antal billeder du ønsker samt kombinere forskellige udtryk. Din endelige bestilling i webshoppen vil overskrive din forudbestilling.
Kan mine bestillinger sendes samlet?
Dine bestillinger kan sagtens sendes samlet. I forbindelse med forudbestillingen (digitalt eller på papir), registreres bestillingerne pr. barn. Det betyder, at det hos os er to selvstændige bestillinger og der vil blive tilføjet to gange leveringsomkostninger, hvis du ikke gør yderligere.
Du kan hjælpe os med at samle bestillingen. Log ind i webshoppen, som åbner fire hverdage efter fotograferingen og foretag én samlet bestilling, så kan vi levere den samlet.
Hvorfor er der et grønt skær rundt om portrætterne?
Billederne du ser i webshoppen er fotograferet på et grønt bagtæppe og efterfølgende fritlagt, så du kan vælge netop den baggrund, der passer til dig. Men vi er ikke helt i mål, når du besøger webshoppen. Dine billeder fritlægges først rigtigt inden vi begynder at printe billederne - det betyder, at du muligvis kan se mindre fejl i visningen i webshoppen, men ikke på det færdige produkt.
Kan jeg vælge forskellige baggrunde i en pakke?
Det korte svar er ja. Er du i gang med at sætte din fotopakke sammen, så vælger du blot 'Tilføj portræt' og vælg den ønskede kombination. Du kan skifte baggrunden, vælg farve eller sort-hvid og tilføj en udtoning eller en hvid kant. Det styrer du selv.
Hvilke portrætter indeholder en basispakke?
Basispakken indeholder følgende størrelser af portrætter:
1 stk. 18x25cm
2 stk. 13x18cm
2 stk. 9x13cm
4 stk. 6x9cm
Jeg får ikke lov til at acceptere handelsbetingelserne og gennemføre købet?
Når du udfylder dine leveringsoplysninger øverst på siden, skal du udfylde alle felter, inklusiv telefonnummer og gemme dine oplysninger, inden du kan acceptere handelsbetingelserne og gennemføre dit køb.
Jeg nåede ikke at bestille billeder i tide, og webshoppen er lukket. Hvad gør jeg?
Adgangen til dine billeder er kun midlertidig lukket, imens vi får styr på de første leveringer og bestillinger. Når muligheden for bestille igen åbner, kalder vi det genbestillingen. Så snart den åbner sender vi dig en mail. Husk at tjekke dit spamfilter - det kan ske, at den lander dér.
Hvordan kan jeg se, at min online bestilling er gået igennem?
Når du har gennemført din bestilling i webshoppen, modtager du en ordrebekræftelse på e-mail. Nederst på Min side i webshoppen, kan du finde dine bestillinger og se deres status.
Jeg vil kun bestille gruppebilledet. Hvordan gør jeg det?
Log ind på webshoppen med din email og personlige adgangskode. Vælg 'Se billeder' og scrol ned på siden til du finder 'Ønsker kun gruppebillede' - læg billedet i kurven og afslut din bestilling.
Kan jeg vælge forskellige billeder i samme pakke?
I webshoppen bestemmer du selv motiv og størrelse på dine billeder. Og du bestemmer selv, om billederne skal være i farve, sort-hvid, med udtoning eller hvid kant. I kurven kan du se antallet af ark, der indgår i din bestilling. Du kan også kombinere din bestilling, så den indeholder flere forskellige portræt-udtryk.
Kan jeg ændre bestillingen, jeg foretog i forbindelse med tilmeldingen?
Fra dine billeder kommer online efter fotograferingen og 10 dage frem, vil en bestilling i webshoppen erstatte den bestilling du foretog i forbindelse med tilmeldingen, uanset om det var på papir eller digitalt.
Kan jeg annullere bestillingen, jeg foretog i forbindelse med tilmeldingen?
Fra dine billeder kommer online efter fotograferingen og 10 dage frem, kan du annullere din forudbestilling i webshoppen. Tryk på knappen 'Se billeder' og tryk derefter på 'Jeg ønsker ikke at bestille billeder'
Jeg vil gerne have taget mit billede om, hvad gør jeg?
På næsten alle skoler, handelsskoler og gymnasier tilbyder vi en omfotograferings-runde. Du kan tilmelde dig direkte via webshop.odenseskolefoto.dk
Mit barn var syg under fotograferingen. Hvad skal jeg gøre?
På næsten alle skoler, handelsskoler og gymnasier tilbyder vi syge/omfotografering. En tilmelding til fotograferingen, vil automatisk gå videre til omfotografering, hvis dit barn ikke er fotograferet.
Jeg mener, der er fejl på mine billeder. Hvad gør jeg?
Vi foretager løbende kvalitetskontrol med vores produkter. Hvis der alligevel skulle være noget galt med kvaliteten, laver vi dem gerne om. For at udøve din reklamationsret, skal du sende reklamationen skriftligt via e-mail til info@odenseskolefoto.dk. I e-mailen skal der være en fyldestgørende beskrivelse af reklamationen og din ordrebekræftelse samt et eller flere billeder som dokumentation for reklamationen.
Er det den endelig beskæring af portrætterne, som jeg ser i webshoppen?
Billederne, du ser i webshoppen, er endnu ikke blevet justeret og beskåret. Det vil de være, når du modtager dem.
Bemærk venligst, at vores billeder i pasfoto ikke er taget efter gældende regler og dermed ikke nødvendigvis kan anvendes til dette formål.
Hvordan modtager jeg mine digitale portrætter?
Har du købt digitale portrætter bliver de tilgængelige for dig i webshoppen (webshop.odenseskolefoto.dk). Når du logger ind med din email og personlige adgangskode, finder du dem under menupunktet 'Downloads'. Du kan lave alverdens kombinations muligheder - men vi skal lige have billederne klar til dig.
Billederne skal endelig fritlægges, farvejusteres og beskæres optimalt og så skal vi have eksporteret dem til dig, så du kan vælge mellem alle vores baggrunde - så der kan gå op til 14 dage fra webshoppen lukker til de ligger klar. Vi forsøger selvfølgelig altid at få dem klar hurtigere.
Hvordan påvirker 'hvid kant' min billedstørrelse?
Tilvælger du hvid kant til dine billeder, så opretholder de den oprindelige størrelse. Vi gør altså selve portrættet en smule mindre. Bestiller du et print i for eksempel 13x18cm, så vil billedet, inklusiv den hvid kant altså være 13x18cm.
No comments.